Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zmiany w programie „Dobry start”

Zmiany w programie „Dobry start”

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rychtalu informuje, że od dnia 01 lipca 2021 roku nie będzie realizował świadczenia „Dobry Start” (300+). Informujemy, że od 1 lipca 2021 roku organem właściwym do składania wniosków i wypłaty świadczeń „Dobry Start”, będzie Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Składanie wniosków na świadczenie „Dobry start” na rok szkolny 2021/2022, będzie odbywać się drogą elektroniczną do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przez:

  • portal PUE ZUS
  • portal Informacyjno-Usługowy Emp@tia
  • bankowość elektroniczną
logo_dobry_start.png