Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wydanie zaświadczenia

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Rychtal, Referat Finansowy, biuro nr 4, tel. 62/78-16-811

Sposób załatwienia sprawy:

Wydanie zaświadczenia

Wymagane dokumenty:

  • dowód osobisty
  • wniosek złożony na druku przygotowanym przez tutejszy referat

Opłaty:

Opłata skarbowa od zaświadczenia 17,00 zł. Zwolnienie od opłaty skarbowej za podanie i zaświadczenie wydane zgodnie z art. 29, ust. 2 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 2220 ze zm.) lub na podstawie ustawy z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1000, ze zm.). Wpłata na konto Urzędu nr 59 8413 0000 0500 0273 2000 0106

Czas oczekiwania:

7 dni

Podstawa prawna: Ustawa z 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zm.).