Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Klubu Senior+
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rychtalu
ogłasza nabór na stanowisko
Kierownika Klubu Seniora
wymiar czasu pracy: 1/2 etatu
(przewidywany termin zatrudnienia: czerwiec 2022 r.)
- Nazwa i adres jednostki: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rychtalu, 63-630 Rychtal, ul. Rynek 1.
- Określenie stanowiska: Kierownik Klubu Seniora w Drożkach.
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne na stanowisku:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej 5 - letni staż pracy, w tym co najmniej 3 – letni staż pracy
w pomocy społecznej. - Posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 z późn. zm.)
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
- Osoba ciesząca się nieposzlakowaną opinią.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- Znajomość przepisów:
- ustawy o pomocy społecznej,
- Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2021 – 2026,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawy o samorządzie gminnym.
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Predyspozycje: odpowiedzialność, sumienność, dyspozycyjność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych.
- Znajomość specyfiki pracy z osobami starszymi.
- Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
- Prawo jazdy kat. B, czynne prowadzenie samochodu.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- Kierowanie, prowadzenie i nadzór nad bieżącą działalnością Klubu Seniora.
- Realizacja programu działalności Klubu Seniora.
- Prowadzenie dokumentacji Klubu w szczególności: regulaminy, listy obecności, dokumentacja uczestników klubu oraz osób prowadzących zajęcia.
- Ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu Seniora.
- Odpowiedzialność za powierzony majątek.
- Koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów.
- Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu Seniora.
- Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ustawy o ochronie danych osobowych.
- Zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów,
- Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami, firmami i instytucjami, które mogłyby wspomagać działalność Klubu Seniora.
- Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych zajęciach.
- Reprezentowanie Klubu Seniora na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce wykonywania pracy: Klub Seniora w Drożkach 18 a, 63-630 Rychtal.
- Przewidywany okres zatrudnienia: czerwiec 2022 r.
- Podstawa zatrudnienia: 1/2 etatu na umowę o pracę.
- wynagrodzenie ustalane zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2021 r., poz. 1960) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym.
W miesiącu poprzedzającym dane upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – wg załączonego wzoru.
- kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie kandydata na stanowisku, na które prowadzony jest nabór;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych; - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016.119.1. z dnia 04.05.2016) w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru na kandydata na ww. stanowisko, a także w przypadku podania danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa pracy, a przedłożone przez kandydata dodatkowo i dobrowolnie.
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem potwierdzającego niepełnosprawność.
Oświadczenia niezbędne do naboru winny być opatrzone własnoręcznym podpisem, zaś kopie składanych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem.
Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rychtalu (pokój nr 2 -parter) lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rynek 1, 63-630 Rychtal z dopiskiem: Nabór na stanowisko Kierownik Klubu Seniora w terminie do dnia 27.05.2022 r. do godz. 15:30
Dokumenty, które wpłyną do GOPS w Rychtalu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia dokumentów uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów do GOPS w Rychtalu.
Procedura naboru jest dwuetapowa i obejmuje:
I etap: kwalifikacja formalna – badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności
i spełnienia wymagań formalnych. Do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie.
II etap: kwalifikacja merytoryczna – obejmująca test lub rozmowę kwalifikacyjną.
Informacje dodatkowe:
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Klubu Seniora w Drożkach, oraz w terenie podczas organizowania i udziału w wydarzeniach kulturalnych.
Praca w znacznej mierze samodzielna, wymagająca współpracy zarówno z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rychtalu i jednostkami organizacyjnymi, jak też
z instytucjami zewnętrznymi.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o drugim etapie, czyli teście lub rozmowie kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Rychtal bip.rychtal.pl, oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Rychtalu.
Organizator naboru zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu bez podania przyczyn.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę będzie podlegał obowiązkowym badaniom lekarskim.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 62 781 68 06.
INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO – informuje się, że:
I. Administrator danych osobowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rychtalu, z siedzibą przy ul. Rynek 1, 63-630 Rychtal.
Adres do korespondencji: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Rynek 1, 63-630 Rychtal.
II. Inspektor Ochrony Danych.
Inspektorem Ochrony Danych jest Ewelina Pieles, z którą można się skontaktować w sprawach ochrony Pani/Pana danych osobowych pod adresem e-mail: iod.ewelina.pieles@info-trans.pl lub pod nr tel. 695 785 281.
III. Cele przetwarzania danych i podstawy prawne przetwarzania.
1. Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które ogłoszono niniejszy nabór, jak również w celu realizacji ewentualnego zatrudnienia i jego dalszego przebiegu.
2. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych są:
1) ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
2) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
3) ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
4) ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz inne przepisy szczególne.
Administrator w celu realizacji procesu rekrutacji, jak również w celu realizacji ewentualnego zatrudnienia i jego dalszego przebiegu, będzie przetwarzał także dane podawane dobrowolnie, tj. inne niż wynikające bezpośrednio z przepisów prawa, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę.
IV. Informacja o wymogu podania danych wynikających bezpośrednio z przepisu prawa.
Podanie danych wynikających z przepisów prawnych ma charakter obligatoryjny. Podanie innych danych nie wynikających z przepisów, odbywa się na zasadzie Pani/Pana dobrowolności.
V. Konsekwencje niepodania danych osobowych.
1. Niepodanie danych obligatoryjnych w dokumentach aplikacyjnych skutkuje brakiem możliwości udziału kandydata w procesie rekrutacji.
2. Zaniechanie podania danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody skutkuje utrudnieniami w zakresie wykonania obowiązków związanych z realizacją procesu rekrutacji.
VI. Okres przechowywania danych.
Oferty kandydatów, które zostały złożone w związku z prowadzoną rekrutacją, będą przechowywane zgodnie z terminami dotyczącymi archiwizacji dokumentacji, wynikającymi z przepisów prawa.
VII. Prawo dostępu do danych osobowych oraz do sprzeciwu.
Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich: sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych podawanych dobrowolnie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
VIII. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy RODO.
IX. Odbiorcy danych.
W zakresie stanowiącym informację publiczną dane mogą zostać udostępnione każdemu zainteresowanemu taką informacją.
X. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Klubu Senior+ (23,05KB)