Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 88/2022 Wójta Gminy Rychtal z dnia 01-09-2022 w sprawie zasad korzystania z gminnych słupów ogłoszeniowych i tablic informacyjnych.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1. Gminne słupy ogłoszeniowe i tablice informacyjne służą do umieszczania na nich ogłoszeń, afiszy, ulotek, informacji. apeli, reklam i innych materiałów informacyjnych, reklamowych i promocyjnych, zwanych dalej "Materiałami informacyjnymi".
§ 2. 1. Gminnymi słupami ogłoszeniowymi i tablicami informacyjnymi na terenie Gminy Rychtal gospodaruje Urząd Gminy Rychtal. 2. Gospodarowanie gminnymi słupami i tablicami informacyjnymi polega na:
1) utrzymaniu słupów ogłoszeniowych i tablic informacyjnych w odpowiednim stanie technicznymi i estetycznym,
2) przyjmowanie materiałów do rozklejenia,
3) pobieranie opłat za umieszczanie materiałaów informacyjnych.

3. Opłaty za umieszczenie materiałów informacyjnych stanowią dochód Gminy Rychtal.

§ 3. 1. Materiały informacyjne umieszczane są za odpłatnością, z zastrzeżeniem ust. 3 2. Minimalne stawkli opłat za umieszczenie materiałów informacyjnych na gminnych słupach ogłoszeniowych i na tablicach ogłoszeniowych określa załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
3. Plakatowanie uchwał Rady Gminy Rychtal, zarządzeń, obwieszczeń i ogłoszeń Wójta Gminy Rychtal, ogłoszeń gminnych jedniostek organizacyjnych oraz obwieszczeń wyborczych jest bezpłatne.

§ 4. 1. Zleceniodawca winien dostarczyć do siedziby Urzędu Gminy Rychtal zlecenie wraz z materiałami informacyjnymi najpóźniej w przeddzień plakatowania. 2. Ekspozycja materiałów informacyjnych trwa 7 dni.
3. Materiały informacyjne umieszczane są po otrzymaniu zapłaty.
4. W przypadku przyczyn obiektywnie niezależanych (tj. silny wiatr, deszcz, mróz) termin umieszczenia materiałów informacyjnych może ulec zmianie. Urząd Gminy Rychtal powiadamia niezwłocznie zleceniodawcę o wystapieniu takich okoliczności.
5. Urząd Gminy Rychtal nie odpowiada za odbarwienie lub inne zniekszcztałcenia materiałów informacyjnych dostarczonych do umieszczenia przez zleceniodawcę, powstałych na wskutek warunków atmosferycznych i działania osób trzecich.
6. Reklamacje dotyczące ekspozycji można składać w trakcie jej trwania, po tym terminie nie będą one rozpatrywane.

§ 5. Urząd Gminy Rychtal może odmówić przyjęcia do umieszczenia materiałów informacyjnych w przypadku:
1) braku wolnego miejsca na słupach ogłoszeniowych, tablicach informacyjnych,
2) gdy materiał informacyjny narusza dobra osób trzecich,
3) gdy materiał informacyjny zawiera treści stanowiące przestępstwo.

§ 6. Za treść i formę materiałów informacyjnych odpowiedzialność ponosi wyłącznie zleceniodawca.
§ 7. 1. Samowolne doklejanie materiałów informacyjnych przez zleceniodawcę powoduje natychmiastowe zerwanie umowy umieszczania materiałów informacyjnych, a wpłacona kwota za umieszczenie materiałów informacyjnych nie podlega zwrotowi. 2. W przypadku samowolnego umieszczenia na słupach ogłoszeniowych materiałów informacyjnych i innych treści bez zlecenia, zostaną one usunięte na koszt osób je umieszczającycych.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wójt Gminy

Adam Staszczyk

 

PDF   Zarządzenie Nr 88/2022 Wójta Gminy Rychtal z dnia 01-09-2022 w sprawie zasad korzystania z gminnych słupów ogłoszeniowych i tablic informacyjnych..pdf (186,27KB)

DOCXZałącznik nr 1 88/2022.docx (6,43KB)