Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 1/2024 Burmistrza Gminy Rychtal z dnia 02-01-2024 w sprawie: przyjęcia Regulaminu realizacji zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rychtal” w roku 2024.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40), art. 403 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2556) oraz § 2 Uchwały Nr XII/72/2019 Rady Gminy Rychtal z dnia 30 sierpnia 2019 r. w sprawie uznania „Powiatowego programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Powiatu Kępińskiego na lata 2012 – 2032” jako równoważnego gminnemu programowi usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest w zakresie dotyczącym Gminy Rychtal, zarządza się, co następuje:

§ 1. Wprowadza się Regulamin realizacji zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rychtal” w roku 2024 w brzmieniu stanowiącym załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza Referatowi Inwestycji i Gospodarki Komunalnej.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

PDF   Zarządzenie Nr 12024 Burmistrza Gminy Rychtal z dnia 02-01-2024 w sprawie przyjęcia Regulaminu realizacji zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z.pdf (348,06KB)

DOCXZałącznik nr 1.1 12024.docx (9,37KB)

DOCXZałącznik nr 1 12024.docx (10,38KB)