Nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy - Zastępca Skarbnika Gminy - nierozstrzygnięty
Strona archiwalna
Informacja o wynikach naboru - RO.2110.3.2024.pdf (240,97KB)
Informacja o wynikach I etapu naboru na stanowisko Zastępca Skarbnika Gminy.pdf (175,53KB)
RO.2110.3.2024
Burmistrz Gminy Rychtal
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy
- Zastępca Skarbnika Gminy
w Urzędzie Miejskim Gminy Rychtal
wymiar czasu pracy: pełen etat (1/1)
(przewidywany termin zatrudnienia: 13 maja 2024 roku)
- Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski Gminy Rychtal, 63-630 Rychtal, ul. Rynek 1
- Nazwa referatu: Referat Finansowy (RF)
- Określenie stanowiska: Zastępca Skarbnika Gminy
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie ukończonych ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3 letniej praktyki w księgowości.
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- nie posiadanie orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- umiejętność analizy i syntezy informacji,
- biegła znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietów biurowych Microsoft Office oraz systemów księgowych,
- archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych postępowań,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu:
- Ustawy o finansach publicznych,
- Szczegółowych zasad rachunkowości planów kont dla budżetu jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych samorządowych zakładów budżetowych, dochodów jednostek samorządu terytorialnego, podatków,
- Ustawy o samorządzie gminnym,
- Ustawy o pracownikach samorządowych,
Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu:
- Ustawy postępowania egzekucyjnego w administracji,
- Prawa zamówień publicznych,
- Przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej, zasad inwentaryzacji, podatku od towarów i usług (VAT),
- Ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- znajomość dokumentów określających strukturę organizacyjną Urzędu,
- umiejętność obsługi Edytora Aktów Prawnych XML (Legislator),
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
- dobra znajomość programów księgowych i budżetowych,
- doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczeń,
- znajomość procedur administracyjnych,
- doświadczenie w księgowości jednostek samorządu terytorialnego,
- doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
- odpowiedzialność,
- samodzielność w działaniu, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, terminowość, kreatywność, dyspozycyjność, chęć do nauki, samokształcenie,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
- prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zastępowanie Skarbnika Gminy podczas jego nieobecności w pracy w zakresie wszystkich powierzonych mu spraw,
- nadzorowanie prac związanych z opracowaniem i realizacją budżetu gminy i dokonywanie bieżącej kontroli jego wykonania,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- analiza sprawozdań z wykonania budżetu,
- udział w pracach przy projekcie budżetu Gminy i WPF oraz zmianach budżetu i WPF,
- współpraca z innymi stanowiskami, jednostkami organizacyjnymi i instytucjami w wykonywaniu zadań wynikających z zakresu obowiązków w zakresie finansów publicznych.
Stanowisko: Zastępca Skarbnika Gminy.
Wymiar czasu pracy: pełen etat (1/1) – jednozmianowy system pracy.
Miejsce pracy: budynek Urzędu Miejskiego Gminy Rychtal, ul. Rynek 1 (II piętro),
Budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.).
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin w dobowym okresie czasu pracy.
Wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego Gminy Rychtal.
Oświetlenie naturalne oraz sztuczne.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym dane upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – wg załączonego wzoru.
- kserokopie świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie kandydata na stanowisku na które prowadzony jest nabór;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016.119.1. z dnia 04.05.2016) w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru na kandydata na ww. stanowisko, a także w przypadku podania danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa pracy, a przedłożone przez kandydata dodatkowo i dobrowolnie – wg załączonego wzoru.
- Termin składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rychtal, ul. Rynek 1, 63-630 Rychtal biuro Nr 01 - (biuro podawcze – parter) (z wyjątkiem dnia 02 maja 2024 r. – urząd nieczynny) lub przesłać pocztą na adres Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06 maja 2024 r. do godz. 1400 w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem „Nabór na stanowisko – Zastępca Skarbnika Gminy”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia dokumentów uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów do Urzędu.
Procedura naboru jest dwuetapowa i obejmuje:
I etap: kwalifikacja formalna – badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych. Do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie.
II etap: kwalifikacja merytoryczna – obejmująca test lub rozmowę kwalifikacyjną.
Informacje dodatkowe:
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o drugim etapie, czyli teście lub rozmowie kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Rychtal http://bip.rychtal.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rychtal.
Kandydat nie posiadający stażu pracy na stanowisku samorządowym urzędniczym zobowiązany będzie w okresie zatrudnienia odbyć służbę przygotowawczą.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę będzie podlegał obowiązkowym badaniom lekarskim.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 62 781 68 11.
Z-ca Burmistrza
/-/ Katarzyna Kucharska
Rychtal, 24 kwietnia 2024 roku
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Zastępca Skarbnika Gminy (5,15MB)
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych na stanowisku - Zastępca Skarbnika Gminy (64,71KB)
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (78,46KB)